Carta de Serveis
Procediments
Compromesos amb la igualtat
Informe d’imatge igualitaria
Pla d’igualtat
Avaluació
Informes d’avaluació de polítiques de qualitat dels serveis públics
Accés a la informació pública
Sol·licitar informació pública
Conforme a l’article 4.1 de la Llei 2/2015, de 2 d’abril, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana, s’entén per informació pública el conjunt de continguts o documents que estiguen en poder de qualsevol dels subjectes inclosos en l’àmbit d’aplicació d’esta llei i que hagen sigut elaborats o adquirits en l’exercici de les seues funcions.
Qualsevol ciutadà o ciutadana, a títol individual o en representació de qualsevol organització legalment constituïda, té dret d’accés a la informació pública, per mitjà de sol·licitud prèvia i sense més limitacions que les previstes en la llei. Per a l’exercici d’este dret no serà necessari motivar la sol·licitud ni invocar la llei.
Els ciutadans podran sol·licitar la informació que no es trobe publicada en les plataformes digitals a través de les ferramentes establides per a això i preferentment per via electrònica.
Al realitzar la petició el ciutadà rep un número de registre, que li servix com a referència i com a confirmació de l’enviament de la sol·licitud.
Suggeriments, queixes i agraïments
1. Formes de presentació.
Les ciutadanes i els ciutadans podran presentar les seues queixes i suggeriments de manera presencial, per correu, telefònicament, per mitjans electrònics o per aquells nous canals que proporcionen les tecnologies a la ciutadania.
- Presencial o per correu postal
a) En els registres dels òrgans administratius als quals es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l’Administració General de l’Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a la d’alguna de les entitats que formen l’Administració local si, en aquest últim cas, s’haguera subscrit l’oportú conveni, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
b) També en qualsevol oficina de Correus. En aquest cas s’haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l’imprés de sol·licitud i en la còpia.
- Per mitjans electrònics
c) Correu electrònic del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana: consorcidemuseus@gva.es
- Vía telefònica
961922640 / 961922642 (Consorci de Museus)
012 (Atenció ciutadana)
2. Quina documentació s’ha de presentar?
- L’imprés normalitzat de queixa. Si l’escrit en el qual es formule la queixa o suggeriment no reuneix els requisits exigits, o l’ompliment de l’imprés és defectuós, la Fundació TAL requerirà la persona interessada perquè, en un termini de 10 dies, esmene la deficiència advertida.
- La documentació que es considere oportuna en relació amb el seu contingut.
3. Més informació sobre el procediment.
- Detall del procediment en la pàgina web de la Generalitat.
- Normativa: Decret 41/2016, de 15 d’abril, del Consell, pel qual s’estableix el sistema per a la millora de la qualitat dels serveis públics i l’avaluació dels plans i programes en l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental (DOCV núm. 7764, de 20/04/2016).